غذای خوشمزه

ساخت وبلاگ

نظافت تهران اين روزها بسيار مورد توجه قرار گرفته است. براي نظافت خوب منزل شما نياز به يک نظافتچي منزل بي‌نظير داريد تا بتواند به خوبي نظافت منزل شما را انجام دهد و بهترين نظافتچي منزل را مي‌توانيد در پلتفرم خدمت از ما بيابيد. شما به راحتي مي‌توانيد استخدام کارگر خانم براي نظافت منزل خود را انجام دهيد. براي در خواست نظافتچي منزل مي‌توانيد اپليکيشن خدمت از ما را نصب کنيد و در آن بهترين نظافتچي منزل را درخواست بدهيد. همچنين در خدمت از ما شما مي‌توانيد هزينه نظافت منزل در سال 98 را از چندين نظافتچي منزل متفاوت دريافت کنيد.

علاوه بر اينکه مي‌توان نظافت تهران را در خدمت از ما در خواست کنيد، مي‌توانيد نظافت منزل مشهد و نظافت منزل کرج و ساير شهرها را نيز درخواست کنيد. در تمامي شهر ها نظافتچي منزل خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهد و شما با خيالي راحت ا تميزي خانه خود لذت مي‌بريد.

بيشترين درخواست نظافتچي منزل براي نظافت تهران بوده است به همين دليل در مجموعه خدمت از ما تعداد زيادي از شرکت‌ها نظافت تهران فعاليت دارند و در ساعات کاري خود هر گونه خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهند.

 

نکات استخدام نظافتچي منزل

از نکات مهم استخدام نظافتچي منزل اين است که بايد يک فرد مورد اعتماد باشد تا بتوان با خيال راحت و آسوده کار نظافت منزل را به او سپرد.

 

53jo_2.jpg

 

در زمان در خواست نظافتچي منزل در خدمت از ما شما مي‌تواندي پروفايل شخصي تمامي افراد نظافتچي منزل را ببينيد و با توجه به نظرات و امتيازات از مشتريا قبلي نظافتچي منزل مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

 

نظافت تهران

نظافت تهران از جمله خدمات مهمي است که توسط شرکت هاي خدماتي نظافتي در تهران ارائه مي‌شود.

 

نظافتچي منزل چه وظايفي دارد؟

يک نظافتچي منزل بايد بتواند با دقت و صبر کار خود را انجام بدهد و کارش را بي دليل طولاني نکن تا مشتريان بتوانند به ساير کارهاي خود برسند. از مشکلاتي که مشتريان با نظافتچي منزل دارند همين مي‌باشد که نظافتچي منزل به دليل کار کردن در سرعت پايين و يواش مدت زمان کارش بيشتر از حد معمول شده و در آخر نيز به دليل زمان بيشتري که در محل بوده در خواست پول و انعام بيشتري ميکند. در خدمت از ما به شدت با نظافتچي منزل خاطي بر خورد شده و اين چنين موارد بسيار کم پيش مي‌آيند.

يکي ديگر از وظايف نظافتچي منزل اين است که کارش را به خوبي انجام دهد و مشتري رضايت بالايي از او داشته باشد. ممکن است شما نيز چنين تجربه ايي داشته باشيد که يک نظافتچي منزل به دليل انجام کارش در خواست انعام دارد. اينکه يک نظافتچي منزل کارش را با کيفيت و دقت انجام دهد وظيفه او است و درخواست انعام کاري اشتباه و پرداخت کردن انعام کاري اشتباه‌تر است.

 

سخن پاياني:

شما مي‌توانيد با نصب اپ نظافت منزل "خدمت از ما" درخواست نظافتچي منزل خود را ثبت کنيد؛ و همچنين به راحتي يک نظافتچي منزل براي نظافت تهران و يا ساير شهرهاي ايران استخدام کنيد.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : نکات,استخدام,نظافتچی,منزل, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 151 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 1:10

با رسيدن فصل سرما (پاييز و زمستان)، تعمير پکيج يکي از خدماتي که بسياري از کساني که داراي پکيج هستند، خواهان آن مي‌شوند. از سويي اگر پيش از اين، پکيج خودشان را سرويس مي‌نمودند، نيازي به تعمير پکيج نداشتند و با توجه به گذشت شش ماه از نظافت منزل در فصل بهار، بهره از اپليکيشن نظافت منزل که توسط خدمت از ما ارائه شده است، مي‌تواند شما را در دريافت خدمات متفاوت نظافت منزل، شرکت، راه پله، مشاعات و پارکينگ ياري رساند. همچنين مي‌توانيد خدمت مورد نظر خودتان نظير سرويس پکيج، تعمير پکيج، نصب پکيج، سرويس آبگرمکن، تعمير بخاري و ... را درخواست کنيد. در ادامه به شرح تعمير پکيج شبانه روزي، اپليکيشن خدمات منزل، تعمير پکيج ايران رادياتور، اپليکيشن خدمات ساختماني، نرخ اتحاديه تعمير پکيج، خدمات آنلاين منزل، تعرفه تعميرات پکيج و اپليکيشن درخواست خدمات خواهيم پرداخت.

 

1wsz_1.jpg

 

تعمير پکيج:

پکيج: پکيج علاوه بر گرم کردن آب، مي‌تواند به همراه رادياتور و شوفاژها، گرمايش ساختمان را تأمين کند. علاوه بر اين، هزينه‌هاي استهلاک و تعمير پکيج نيز کمتر از ديگر وسايل گرمايشي است.

هر دستگاه گرمايشي در عمر مفيد خود به خوبي کار مي‌کند. مثلا به طور ميانگين، پکيج ديواري پس از نصب 10 تا 15 سال بازده خوبي دارد. اما بعد از گذشت 15 سال دچار مشکل و نقص فني مي‌شود. در اين حالت تعمير پکيج راه مناسبي نخواهد بود. در اين صورت بهتر است با متخصصي که سال‌هاست در زمينه تعمير پکيج فعاليت مي‌کند درخواست مشورت کنيد.

تعمير پکيج متناسب با قطعاتي که در پکيج شما خراب شده است، نيازمند زمان متفاوتي براي تعمير است. تعرفه تعميرات پکيج (هزينه تعمير پکيج) ، هر ساله توسط اتحاديه مشخص مي‌شود و متناسب با قطعاتي که خراب شده است، تعرفه تعميرات پکيج براي تعمير پکيج، متفاوت خواهد بود.

 

شايد برايتان جالب باشد، بيش‌تر درخواست‌ها براي تعمير پکيج براي برندهاي زير است:

  • تعمير پکيج بوتان
  • تعمير پکيج ايران رادياتور
  • تعمير پکيج بوش
  • تعمير پکيج ايرفو

 

اپليکيشن نظافت منزل:

اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما، راهي است تا شما با آسودگي خاطر و به راحتي درخواست خودتان را در سريع‌ترين زمان ممکن ثبت کنيد. در اپليکيشن نظافت منزل مي‌توانيد خدمات متفاوتي همچون نظافت منزل، نظافت راه پله و مشاعات، ديوارشويي و سقف شويي، نصب پکيج، سرويس پکيج، تعمير پکيج و آبگرمکن و ... را درخواست کنيد.

يکي ديگر از ويژگي‌هاي اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما، اپليکيشن خدمات ساختماني بودن آن نيز هست. به اين مفهوم که مي‌توانيد هر درخواستي در زمينه خدمات ساختماني که مي‌خواهيد را در اپ ثبت کنيد و شاهد قيمت‌هاي اعلامي متخصصين شويد. از جمله اين خدمات ساختماني که در اپليکيشن خدمات ساختماني ارائه مي‌شود، مي‌توان به بنايي، تخريب ساختمان، بازسازي، کچ بري، نصب قرنيز و ... اشاره نمود.

 

سخن پاياني:

اميدواريم با نصب اپليکيشن نظافت منزل و خدمات منزل خدمت از ما، بتوانيد هر نوع در خواست خود را که مي‌تواند شامل تعمير پکيج، ساخت شومينه، تعمير بخاري گازي و ... شود را در اپ ثبت کنيد. با نصب اپ خدمت از ما يا بهره از سايت نظافت خدمت از ما، از ميان هزاران متخصص فعال در ايران، يکي را برگزينيد. در صورت داشتن ديدگاه، آن را در کامنت‌ها با ما در ميان بگذاريد.

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : تعرفه,تعمیرات,پکیج, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 10:17

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : مزایای,تبلیغات,در,فضای,اینترنت, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 19:07

عايق الاستومري چيست؟

عايق‌هاي الاستومري بر خلاف پشم شيشه به صورت ساختار سلول بسته است، در نتيجه در برابر رطوبت، بخار آب، گرد و غبار و آلودگي از مقاومت بالايي برخوردار است. عايق‌هاي الاستومري هيچ‌گونه عوارضي از نظر زيست محيطي و يا ايجاد امراض نداشته و بدون توليد گرد و غبار هيچگونه حساسيت تنفسي و پوستي را ايجاد نمي‌کنند.

از ديگر ويژگي‌هاي اين عايق مي‌توان به مقاوم بودن در برابر اشعه‌ي UV، ازون، مواد شيميايي، غير قابل اشتعال بودن، عدم امکان رشد باکتري و قارچ و مقاومت در برابر خوردگي  اشاره کرد.

 

عايق‌هاي الاستومري به دو صورت رولي و لوله‌اي در بازار عرضه مي‌شوند که در اينجا به بررسي مزيت‌ها و کاربردهاي عايق‌هاي الاستومري رولي يا ورقه‌اي مي‌پردازيم.

 

 انواع عايق‌هاي رولي يا ورقه‌اي

اين عايق در ضخامت‌هاي مختلف و با در نظ‌ر‌گرفتن مکان و شرايط آب و هوايي، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين عايق به دليل نصب آسان، قابليت استفاده در فضاهاي داخلي و خارجي ساختمان را دارد و به دليل ويژگي‌هاي خاص و منحصر‌به‌ فردي که دارد در مقايسه با عايق‌هاي قديمي مانند پشم شيشه، در موارد بيشتري قابل استفاده مي با‌شد.

اين عايق در انواع مختلفي مانند: عايق الاستومري رولي ساده، عايق الاستومري رولي پشت چسبدار، عايق الاستومري رولي با روکش آلومينيوم، عايق الاستومري رولي شانه تخم‌مرغي و عايق الاستومري پروتکت بلک در بازار توليد و عرضه مي‌گردد.

 

 

عايق الاستومري رولي ساده

امروزه اين عايق يکي از الزامات اوليه در ساختمان‌سازي به‌شمار مي‌رود که از آن براي ذخيره‌سازي انرژي استفاده مي‌شود. اين عايق رولي بسيار سبک بوده ومقاومت بالايي در برابر مواد شيميايي، گرد و غبار، رطوبت و رشد قارچ و باکتري دارد و جايگزين مناسبي براي پلي‌اتيلن مي‌باشد. عايق‌هاي الاستومري رولي ساده با پهناي ??? سانتي‌متر و در ضخامت‌هاي ?-??-??-??-??-??-??-??-?? ميلي‌متر عرضه مي‌گردد.

 اين عايق با قطر بزرگ، براي عايق کردن کانال‌هاي انتقال هوا و عايق کاري سيستم‌هاي تهويه مطبوع در فضاهاي بسته استفاده مي‌شود. شما مي‌توانيد از چسب مخصوص عايق الاستومري رولي براي نصب کردن استفاده کرده و از درزگيرهاي مخصوص آن براي پوشش دادن درزها استفاده کنيد.

 

عايق الاستومري پشت چسبدار

اين عايق در دو نوع ساده و مشبک توليد ميشود.

ساده: نوع ساده‌ي آن عايقي سبک است که از نظر انتقال حرارت ضريب پاييني دارد. اين عايق الاستومري در مقابل جذب رطوبت و نفوذ هوا بسيار مقاوم بوده و باعث ايجاد هيچ‌گونه حساسيتي نمي‌شود. اين عايق به دليل چسبي که در پشت آن وجود دارد، باعث سرعت بخشيدن در کارها شده و در مقايسه با عايق‌هاي قديمي، به زمان کمتري براي نصب نياز دارد.

 

مشبک: در پروژه‌هاي صنعتي و ساختماني، به منظور سرعت بخشيدن به عمليات نصب، از عايق الاستومري رولي پشت چسبدار نخدار استفاده مي‌کنند. در قسمت پشت اين عايق لايه اي از چسب مشبک نخدار وجود دارد که پس از جدا کردن اين لايه، عايق را به قست مورد نظر مي‌چسبانيم. استفاده از اين عايق علاوه بر سادگي در نصب، با صرفه‌جويي در هزينه، زمان و نيروي انساني گزينه‌ي مطلوبي به نظر مي‌رسد.

 

 عايق الاستومري رولي با روکش آلومينيوم

عايق‌هاي الاستومري بدون روکش را، تنها مي‌توان در محيط‌هاي داخلي ساختمان استفاده کرد. اما براي فضاهاي خارجي توصيه مي‌شود حتما ار عايق‌هاي رولي روکشدار استفاده شود. عايق رولي با روکش آلومينيوم، در برابر ضربه و شرايط جوي مقاوم است. از اين عايق در ايزوله‌سازي مخازن، لوله‌هاي گرم و سرد، سيستم‌هاي گرمايشي و تبريد استفاده مي‌شود.

عايق‌هاي الاستومري به دو صورت ساده و پشت چسبدار در عرض‌هاي ???? و ????ميلي‌متر و ضخامت‌هاي ?-?-??-??-??-?? و?? عرضه مي‌گردد.

 عايق‌هاي الاستومري رولي شانه تخم‌مرغي

از اين عايق به عنوان عايق صوتي در ديوارها، سقف و کف، در مراکز صنعتي و مسکوني استفاده مي‌شود. اين عايق مانع از انتقال هرگونه صدايي به پيرامون مي‌گردد، در نتيجه از ورود هر گونه صداي آزاردهنده‌اي به داخل منزل نيز جلوگيري مي‌کند. عايق الاستومري رولي شانه تخم‌مرغي، به دليل ساختار سلولي و سطح متخلخل، نقش مهمي در کاهش آلودگي صوتي دارد به شرط آنکه درست نصب شود. اين عايق در دو نوع ساده يا موجدار و به صورت پشت چسبدار يا بدون چسب توليد مي‌شود.

 

عايق الاستومري پروتکت بلک

اين عايق، نوعي عايق حرارتي منعطف است که با پروتکت بلک روکش شده و ساختاري غير متخلخل دارد. براي ايزوله کردن مکان‌هايي که مقدار رطوبت و آلودگي در آن‌ها بالاست و همچنين عايق‌کاري سيستم‌هاي تهويه مطبوع از اين عايق استفاده مي‌شود، زيرا عايق پروتکت بلک از مقاومت بالايي در برابر بخار آب، رطوبت و آلودگي برخوردار است.

اين عايق مشکي رنگ در عرض‌هاي ???? و ???? ميلي‌متر و در ضخامت‌هاي ?-?-??-??-??-?? و ?? ميلي‌متر عرضه مي‌گردد.

 

منبع: عايق الاستومري

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : عایق,الاستومری,چیست؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 8:17

ترس از ازدواج با مشکلات اقتصادي

در شرايط فعلي جامعه، ازدواج به ‌عنوان يکي از دغدغه‌هاي اصلي مطرح است. مشکلات اقتصادي همواره در زندگي، گريبان گير خانواده‌ها به ويژه زوج هاي جوان بوده و مي تواند عامل اختلاف در زندگي گردد.

8m6b_3.jpg

مشکلات و مسائل اقتصادي که بر سر راه جوانان وجود دارد به حدي زياد است که جوانان را بر سر يک دو راهي قرار مي دهد. يا بايد قيد ازدواج را بزنند و يا تلاش هاي سختي انجام دهند که به نتيجه برسند.

هيچ فردي نمي‌داند که ميزان حقوق او کفاف شروع يک زندگي مشترک را مي دهد يا نه. اين عدم ثبات و نداشتن آرامش منجر به ترس از ازدواج و مشکلات روحي مي‌شود.

جوان زماني ازدواج مي کند که از آينده مالي و وضعيت اقتصادي خود مطمئن باشد، در غير اين صورت ازدواج براي او سخت  خواهد بود. فرار جوانان از ازدواج بدليل ترس از عدم تامين زندگي مشترک و مشکلات مالي است.

براي ازدواج و شروع يک زندگي بايد حداقل هاي اقتصادي و شغلي فراهم باشد. بيکاري، نداشتن ثبات اقتصادي، اجاره خانه بالا، هزينه هاي مراسم عروسي مانند هزينه هاي تالار عروسي  مانند غذا و پذيرايي و ، قيمت هاي بالاي طلا هزينه آرايشگاه عروس ، قيمت هاي بالاي  لوازم منزل  و هزينه آتليه عروس و... مي تواند از دلايل بسيار جدي ترس و به تاخير انداختن ازدواج جوانان باشد.

زوجين در آغاز زندگي از يکديگر سوال نمي پرسند که آيا اين ميزان درآمد مي تواند خواسته ها و نيازهاي آنها را تأمين کند. بعضي نسبت به اين موضوع بي توجه هستند و پس از ازدواج از وضعيت معيشتي اظهار نارضايتي مي کنند و اين موضوع باعث اختلاف مي شود.

ريشه اقتصادي اختلاف زوجين بعد از زندگي مشترک نداشتن مسكن، کافي نبودن درآمد مرد در مقابل تنوع طلبي زنان براي خريد وسايل مدرن، عصبي بودن مرد به دليل چند شغله بودن، نداشتن تعادل در بودجه و كنترل مخارج در زندگي، مخفي نگاه داشتن درآمد زن و شوهر از يكديگر، عدم توافق و برنامه ريزي براي درآمد خانم ها و ... مي باشد.

خداوند در خصوص ازدواج وعده داده است

در مجموع مي توان گفت؛ اين روزها هر جواني که قصد ازدواج دارد نگراني هايي در ذهن تصور مي کند. تلاش براي حل معضلات و نترسيدن از شروع زندگي اراده محکمي مي خواهد که بتواند از شرايط ناهموار و دشواري هايي متعدد عبور کند.

اما با وجود تمام مشکلاتي که براي ازدواج پيش روي جوانان است، با کم کردن يکسري توقعات و هزينه هاي بيهوده مي توان راه حل هايي براي شروع يک زندگي مشترک ساده پيدا کرد. راهکارهايي از قبيل؛ طرح هاي ازدواج آسان که هزينه هاي عروسي را تا حد چشمگيري کاهش مي دهد و دغدغه زوجين را براي برگزاري مراسم عروسي برطرف مي کند.

علاوه بر اين خداوند متعال در خصوص ازدواج اطمينان‏بخشي کرده و مي فرمايد؛ جوانان بدون همسر را همسر دهيد اگر  فقير باشند، خداوند با فضل و رحمت خود آنان را غنى و بى‏نياز مى‏كند. اين وعده و تضمين صريح و روشن خداوند است و چه تضمينى بالاتر از تضمين خدا.

منبع: مجله بياتو عروسي

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : ترس,از,ازدواج,با,مشکلات,اقتصادی, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 10:43

کولرگازي مدل B1ZMA به عنوان يکي از محصولاتي است که داراي طراحي خاص است. از گاز R410  در اين محصول بکار رفته است و به عنوان يکي از دستگاه هاي پرفروش در شهر مرزي بانه به حساب مي ايد و داراي قيمت بسيار مناسبي است،از همين جهت بين مردم بسيار محبوب است.

کولرگازي 36000 بوش مدل B1ZMA

بوش يکي از شرکت هايي است که سال هاي بسياري است در توليد سيستم هاي سرمايشي گرمايشي فعاليت ميکند.

کولرگازي ?? هزار اينورتر کم مصرف بوش داراي طراحي بسيار خاصي است و در سرتاسر دنيا مورد استقبال بسياري از افراد قرار گرفته است.

اين کولرگازي داراي نسل برتري است که به اسم کولرگازي اينورتر ?? هزار شناخته ميشود،که باعث شده تا مصرف انرژي برقي ??% کاهش يابد و مصرف انرژي ايده آلي را داشته باشد.

گاز بکار رفته در اين مدل کولرگازي بانه از نوع گاز مبرد R410A ميباشد که سالم و سازگار با محيط زيست مي‌باشد و داراي رنگ سفيد ميباشد.

يکي ديگر از آپشن هاي فوق العاده اين دستگاه سيستم Auto-Start است که باعث ميشود تا اين محصول دماي محيط را به خوبي مطلوب و مطبوع نگه دارد.

تکنولوژي سبز در اين محصول بکار رفته است که باعث ميشود تا حد بسياري مصرف انرژي برق بسيار کاهش يابد.

اين دستگاه داراي صداي بسيار کمي است که باعث ميشود تا محيطي آرام بخش تر را داشته باشيد و داراي صداي خروجي ?? دسي بل است که تقريبا بي صدا به حساب مي‌آيد.

کمپرسور روتاري باعث ميشود تا خنک کنندگي بسيار سريع تر صورت پذيرد و در زمان بسيار کمي هوا خنک شود،خوشبختانه  کولرگازي روتاري ?? هزار بوش مجهز به اين کمپرسور است که باعث خنک شدن سريع محيط ميشود.

 

منبع : کولرگازي مدل B1ZMA

 

جهت تهيه اين محصول به سايت فروش کولرگازي ما مراجعه نماييد و از تخفيفات ويژه ما بهره مند شويد , همچنين جهت دريافت مشاوره ميتوانيد با پشتيبانان ما در ارتباط باشيد:

09189744919 - 09368713408

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : خرید,کولرگازی,مدل,B1ZMA, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 126 تاريخ : جمعه 10 آبان 1398 ساعت: 1:33

بانک گروه تلگرام وظيفه انتشار لينک تمام گروه هاي تلگرام را بر عهده دارد.

شما مي توانيد از لينک هاي گروه هاي موجود در اين بانک لينک نهايت استفاده رو ببريد.

در اين بانک گروه تلگرام لينک تمام گروه هاي تلگرامي به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد.

در اين بانک گروه تلگرام انواع گروه هاي تلگرامي وجود دارد مانند :

گروه چت تلگرام

گروه گپ تلگرام

لينک گروه هاي دختر و پسر

و .....

روزانه در اين بانک لينک گروه تلگرام 80 لينک گروه ثبت مي شود.

که در اين بين گروه هاي استان هاي مختلف ايران هم به چشم ميخورد.

مثلا گروه اصفهان، گروه شيراز، گروه تهران، گروه قم .....

اميدوارم از اين بانک لينک نهايت استفاده رو ببريد.

 

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : بانک,گروه,تلگرام, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 12:15

ارتودنسي نامرئي از جمله انواع ارتودنسي است که محبوبيت بسياري دارد. دليل اين امر، کاهش نمايان بودن ارتودنسي است  که مي‌تواند عاملي در راستاي داشتن روابط اجتماعي بهتر شود. ارتودنسي نامرئي، به سه صورت متفاوت انجام مي‌شود. بهره از الاينر و براکت‌هاي سراميکي، جزء پرطرفدارين روش‌هاي ارتودنسي نامرئي است. مراحل ارتودنسي نامرئي، به نسبت مراحل ارتودنسي بزرگسالان، داراي تفاوت خاصي نيست؛ اما يکي از مزاياي ارتودنسي با الاينرها، کاهش نياز شما  به کلينيک ارتودنسي، به دليل آماده شدن تمامي قالب‌هاي ارتودنسي شما در همان ابتدا است. همانند انواع ارتودنسي‌ها، هزينه ارتودنسي نامرئي فک بالا و پايين به صورت مستقل نيز قابل محاسبه است. با ما همراه بمانيد تا در اين نوشته به شرح بيشتر «ارتودنسي نامرئي» براي شما بپردازيم.

 

جالب است بدايند در کنار «ارتودنسي نامرئي»، عبارات زير نيز مورد جستجو قرار مي‌گيرد:

  • ارتودنسي نامرئي در شيراز
  • مراحل ارتودنسي نامرئي
  • هزينه تقريبي ارتودنسي نامرئي
  • قيمت ارتودنسي نامرئي فک بالا
  • معايب ارتودنسي نامرئي
  • هزينه ارتودنسي نامرئي در مشهد
  • ارتودنسي نامرئي دکتر قريشي
  • ارتودنسي نامرئي در اصفهان

 

ارتودنسي نامرئي:

ارتودنسي نامرئي، يکي از روش‌هاي محبوب و متداول براي ارتودنسي بزرگسالان است. همان طور که ذکر نموديم، روش‌هاي متفاوتي براي ارتودنسي نامرئي در دسترس هست که از جمله آن‌ها مي‌توان به الاينرهاي بي‌رنگ و شفاف و نيز براکت‌هاي سراميکي بي‌رنگ اشاره نمود.

ارتودنسي نامرئي به خصوص براي افرادي مناسب است که داراي ارتباطات اجتماعي بسيار هستند و تمايلي به نمايان شدن ارتودنسي خودشان در ميان جمع ندارند.

 

معايب ارتودنسي نامرئي:

يکي از مواردي که شايد بتوان آن را جزء معايب ارتودنسي نامرئي، نام گذاري نمود، هزينه بالاي اين روش است. دليل اصلي اين امر، تهيه شدن الاينرها در خارج از ايران است که به موجب تکنولوژي پيشرفته در تهيه قالب‌هاي اين روش، بايد هزينه بالايي بپردازيد.

يکي ديگر از معايب ارتودنسي نامرئي، سرعت کم تغييرات در دندان‌هاي شما است. به صورت معمول، مدت زمان اثربخشي ارتودنسي نامرئي در حدود 6 تا 18 ماه است. البته در مواردي که نياز به هدگير يا جراحي فک و لثه از سوي متخصص ارتودنسي تشخيص داده مي‌شود، ارتودنسي نامرئي فاقد کارايي است.

 

مراحل ارتودنسي نامرئي:

در اولي قدم، دندانپزشک متخصص ارتودنسي، براي شما دو نوع عکس برداري OPG و لنترال تجويز مي‌کند.

در قدم بعد و پس از بررسي عکس‌هاي تهيه شده، فرايند قالب گيري شروع مي‌شود.

پس از قالب گيري، قالب‌ها به کشور مقصد (کانادا، فرانسه يا انگلستان)، ارسال مي‌شوند و پس از چند هفته قالب‌هاي تمام طول درمان، آماده مي‌شوند.

 

سخن پاياني در مقاله «ارتودنسي نامرئي»:

اميدواريم اين نوشتار که پيرامون ارتودنسي نامرئي است، براي اثربخش واقع شود.

 

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : • قیمت,ارتودنسی,نامرئی,فک,بالا, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 10:43

اگر شما نياز داريد در کسب و کار خود شناخته شويد و برند خود را ايجاد کنيد بدون شک براي سئو و مشاور سئو يا متخصص سئو جستوجوکرده‌ايد. امروزه همه افراد براي آشنايي با چيزي ابتدا آنرا در اينترنت جلستوجو مي‌کنند. پس بدون شک براي شما اگر شرکت داريد و يا به صورت شخصي کار ميکنيد اينکه در صفهات اول گوگل و لينک هاي اولي گوکل باشيد بيار اهميت دارد.

 

مشاور سئو چيست و چه کاري انجام مي‌دهد؟

احتمالا اولين چيزي که پس از ديدن عنوان مشاور سئو به ذهن شما ميآيد اين سوال است که مشاور سئو چيست؟ در پاسخ مي‌توانيم به شما بگوييم يک مشاور سئو براي وبسايت شما و فروش شما مانند يک معجزه است. معجزه اول بودن در موتورهاي جستوجو.

اکثر افرادي که با يک مشاور سئو در تماس هستند سوالتي ميپرسند که در ادامه به همه آن‌ها پاسخ مي‌دهيم.

مشاوره سئو حرفه اي چه ويژگي هايي دارد؟

مشاوره سئو و بهينه سازي سايت کارش چگونه است؟

مشاور آنلاين سئو قابل اعتماد است؟

سئو سايت چگونه انجام مي‌شود؟

اهميت سئو سايت چقدر است؟

هزينه خدمات سئو چه ميزان است؟

تعرفه سئو سايت چگونه تايين مي‌شود؟

 

مشاوره سئو حرفه اي

براي اين که کسي بتواند خود را مشاوره سئو حرفه اي بنامد نياز هست در اين کار تجربه و رزومه خوبي داشته باشد. اين که يک نفر با انجام چند پروژه ساده و پيش پا افتاده خود را متخصص سئو يا مشاوره سئو حرفه اي بنامد بدون شک حرفي باطل بوده و آن شخص به نوعي با بستن قرار داد باشرکت‌ها از آن‌ها کلاه برداري مي‌کند.

مشاوره سئو و بهينه سازي سايت براي هر وبسايتي که قصد رشد و بزرگ شدن را دارد لازم است. شما با افزايش بازديد سايت خود ميتوانيد برند خود را با اعتبار بکنيد و همچنين مي‌توانيد با گرفتن رتبه در کلمه کليدي مد نظر خود مي‌توانيد محصولات خود را به افراد بيشتري نشان دهيد و فروش خود را بسيار بيشتر کنيد.

 

مشاور آنلاين سئو

مشاور آنلاين سئو مي‌تواند انجام شود ولي شما بايد بسيار به تخصص فرد مشاور اتمينان داشته باشيد تا از کاري که به او سپرده‌ايد راضي بوده و متضرر نشويد.

 

سئو سايت

سئو سايت به مجموعه فعاليت‌هاي ميگويند که توسط يک مشاور سئو و متخصص سئو اجرا مي‌شود تا سايت شما در کلمات کليدي مد نظر شما رتبه دلخواه شما را بگيرد و باعث افزايش فروش و يا شناخته تر شدن برند شما شود.

 

هزينه خدمات سئو و تعرفه سئو سايت

هزينه خدمات شئو در مجموعه بستگي دارد که سايت شما چه گونه باشد و شما نياز به  چه خدمات داشته باشيد. هزينه توليد محتوا، سدئو داخلي سايت، سئو خارجي سايت و... همگي در قيمت نهايي سئو سايت شما تاثير مي‌گذارند.س

 

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,سئو,حرفه,ای, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 7 آبان 1398 ساعت: 13:30

این مقالهٔ آموزشی قصد دارد به موضوع شرایط ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان 98 – 99 بپردازد. دانشگاه فرهنگیان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی کشور تلقی می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سه مقطع تحصیلی صورت می‌گیرد:

  • دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم)
  • دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو)
  • دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته (معلم دانشجو)

 

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم) با مدرک تحصیلی دوره دبیرستان و از طریق آزمون سراسری در دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌شود. این دانشجویان پس از پذیرفته شدن در آزمون، یک مصاحبه نیز دارند که به‌وسیله آن گزینش خواهند شد. آموزش این دانشجویان به‌صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی است. برنامه کلاسی آن‌ها نیز از شنبه تا چهارشنبه می‌باشد.

درواقع این دانشجویان از ابتدای تحصیل استخدام آموزش‌وپرورش می‌شوند و متعهد می‌گردند تا پس از پایان تحصیلاتشان، در مدارس آموزش‌وپرورش مشغول به کار شوند.

دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو) می‌تواند با مدرک کاردانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهد. کلاس‌های این دانشجویان معمولاً در روزهای پنجشنبه و جمعه دایر می‌شود و در روزهایی که مدارس تعطیل است آن‌ها می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

دانشجوی کارشناسی ارشد که هم‌اکنون پذیرش این دسته از دانشجویان از میان معلمان محدود است اما امکان دارد تا در آینده دانشجویان بیشتری در رشته‌هایی که آموزش‌وپرورش جذب داشته باشد، پذیرفته شوند.

شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 چیست؟

پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد شرایط ویژه‌ای دارد. در ادامه شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 را آورده‌ایم.

  • بومی بودن داوطلب
  • داوطلب باید نمره علمی کل 6500 و بالاتر را در زیرگروه مربوطه کسب کرده باشد.
  • داوطلب باید دارای مدرک پیش‌دانشگاهی و معدل کل 15 در دوره متوسطهٔ دوم (پایه‌های اول، دوم و سوم) باشد. (این شرط به تازگی لغو گردیده)
  • داوطلب باید حداکثر سن 22 سال تمام را در بدو ورود به دانشگاه (۱۳۷۶/۰۷/۰۱ برای کنکور سال ۹۸) داشته باشد. حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل، تغییر نخواهند داشت.
  • داشتن حداکثر 28 سال سن در ابتدای استخدام قطعی پس از فارغ‌التحصیل شدن.
  • داوطلب باید تعهد خود به خدمت را ارائه دهد (داوطلبان باید 2 برابر مدت تحصیلشان حداقل 8 سال در خدمت آموزش‌وپرورش باشند).
  • داوطلب باید در مصاحبه اختصاصی قبول شود (جهت ارزیابی توانمندی‌ها و جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی داوطلبان).

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان اختصاصی این دانشگاه در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان 98 - 99 چیست؟

در زمان ثبت‌نام در آزمون دانشگاه فرهنگیان، دانشجو باید حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش‌وپرورش (منوط به ادامه اشتغال در آموزش‌وپرورش) برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را داشته باشد.

متقاضیان در زمان ثبت‌نام، آغاز تحصیل و در مدت‌زمان تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، نباید به تحصیل در هر یک از دوره‌های کاردانی و بالاتر (ازجمله پیوسته و یا ناپیوسته) بپردازند.

گرفتن فرم معلم مشتمل بر موافقت با ادامه تحصیل شاغلان رسمی و پیمانی از اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال طبق شرایط آمده در دستورالعمل مربوطه (داوطلبان می‌توانند برای دریافت فرم معلم به کارگزینی اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال خود بروند). ارائه ندادن فرم معلم توسط محل خدمت به‌منزله نداشتن شرایط ثبت‌نام در آزمون است.

قبولی داوطلبان مشروط بر تعداد پذیرفته‌شدگان در هر یک از کد رشته محل‌های مربوط به‌ویژه فرهنگیان است. یعنی اگر تعداد پذیرفته‌شدگان به حدنصاب لازم (حداقل 15 نفر) نرسد قبولی داوطلبان بی‌اثر خواهد شد.

برای تحصیل قبول‌شدگان رشته‌های تحصیلی ویژه شاغلین رسمی و پیمانی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مصوب وزارت علوم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، محل در نظر گرفته‌شده می‌باشد.

سایر داوطلبان از قبیل معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی قراردادی، آزاد و … اجازه ندارند رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان را انتخاب نمایند و کلیه رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان در همه گروه‌های آزمایشی، به شاغلین رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش تخصیص داده‌شده است.

متقاضیانی که مدرک کارشناسی و بالاتر رادارند، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان نیستند.

  مطالب تکمیلی زمان ثبت‌نام دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های فرهنگیان لیست رشته‌های تحصیلی در دانشگاه شاهد رشته‌های گروه ریاضی فیزیک پردیس خودگردان رشته‌های گروه علوم تجربی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های گروه ریاضی فیزیک در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه علوم تجربی در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه هنر دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه زبان‌های خارجی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های دانشگاه مجازی لیست رشته‌های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی)  

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : شرایط,پذیرش,داوطلبان,آزاد,در,دانشگاه,فرهنگیان,سال,98,,99,چیست؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت: 1:12

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

هميشه هزينه براي امنيت يکي از مهم ترين و عقلاني ترين کار هايي است که هر شخصي بايد انجام دهد. البته هزينه اضافه وقتي راه هاي بهتري براي تضمين اين امنيت وجود دارد نيز به صرفه نيست.

شاخ گوزني که بر روي ديوار ها قرار داده مي شود، جدا از اينکه زيبايي را براي منزل به ارمغان مي آورد به امنيت ملک شما نيز کمک به سزايي مي کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصي مي شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش مي دهد.

شاخ گوزني ها در چند سال اخير محبوبيت بسيار زيادي بين مردم پيدا کرده اند زيرا با جلوه هاي زيبايي که به ساختمان مي دهند جايگاه خود را بين مشتريان تثبيت کرده و اگر با نگاهي جزئي اين موضوع را بررسي کنيد شما هم بين اين شي زيبا و سيم خاردار شاخ گوزني را انتخاب ميکنيد.

شاخ گوزني ها در ابعاد مختلف در طرح هاي مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ هاي دلخواه خود مي توانيد همان رنگ را در اختيار داشته باشيد.

ما به شما در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم که به هنگام خريد به ميزان تراکم و خميدگي و صد البته ارتفاع اين نرده ها دقت کنيد؛ زيرا خميدگي هر چه بيشتر باشد باعث مي شود کار براي سارقين و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترين ارتفاع براي اين نوع نرده ها نود سانتي متر و با تراکم ده سانتي متر است زيرا عبور از آن بسيار دشوار خواهد شد.

مزاياي استفاده از شاخ گوزني



اگر بخواهيم در مورد استفاده از شاخ گوزني به شما اطلاعاتي را ارائه دهيم، بايد بگوييم که هزينه آن نسبت به ديگر فلزات و روش هاي حفظ امنيت ملک بسيار کم تر است.

جالب است بدانيد که دليل نام گذاري از اين حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب اين حفاظ ها نيز نيازمند بررسي محل و همينطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خريد حفاظ شاخ گوزني براي ساختمان

بايد بگوييم که شما در ساخت و طراحي ابتدايي اين شاخ گوزن ها در نمونه هاي سفارشي سازي شده کاملا حق انتخاب داريد، يعني مي توانيد ميزان تراکم و اندازه ميله گرد هاي استفاده شده در اين نوع حفاظ ها را مشخص کنيد، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنيت بيشتر خواهد بود.

بر اين اساس حرکت سارقين روي اين سطوح نيز به مراتب سخت تر مي شود، دغدغه اصلي در مورد تعمير سيستم هاي امنيتي مانند دوربين هاي مداربسته و همين طور درب هاي اتوماتيک وجود دارد. در مورد اين سيستم ها ما به شما عزيزان اين اطمينان را مي دهيم که هيچ نيازي به سرويس وجود ندارد، يعني با يک خريد به صورت مادام العمر نيازي به استفاده از روش هاي ديگر تامين امنيت ملک و ساختمان ها نخواهيد داشت.

با توجه به اين که در شهر ها، ديوار حصار ها به يکديگر متصل است، قطعا نياز به استفاده از شاخ گوزني ها به صورت کامل حس مي شود، همين طور اگر صاحب يک ويلا و يا ملک دور از محل زندگي اصلي خود هستيد. حفاظ شاخ گوزني ايده آل است.

قيمت حفاظ هاي شاخ گوزني

همان طور که مي دانيم براي ما ايراني ها يکي از مهم ترين فاکتور ها در انتخاب يک کالا، خدمات و همين طور در هر زمينه اي که فکرش را مي کنيد هزينه و قيمت است، عموما سيستم هاي امنيتي نياز به صرفه هزينه و وقت زيادي دارند. بخصوص اگر مي خواهيد در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنيد.

در اين مواقع بايد تدابير لازم را انديشيده تا خدايي نکرده اتفاقاتي که نبايد رخ ندهد، حفاظ هاي شاخ گوزني يکي از گزينه هاي پرفروش در طول چند سال اخير در ايران بوده اند که به دليل ساختار فلزي اي که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هيچ موجودي نمي دهند.

اين حفاظ روي ديوار توسط آهنگران از ديرباز براي امن کردن ساختمان ها، ديوار ها استفاده مي شود و طراحي کلي آن نيز از همان ابتدا به همين شکل بوده است. شما مي توانيد بنا به متراژي که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزني براي آن را داريد، از تخفيف هاي ويژه خريد برخوردار شويد؛ البته که کيفيت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحويل سريع انواع حفاظ هاي شاخ گوزني

با تمامي بررسي ها، براي ديوار هاي بلند و کوتاه، ساختمان هاي مسکوني و اداري، ويلا ها، آپارتمان ها و خانه هاي دور از شهر، در کنار تمامي تجهيزات امنيتي ساختماني، قطعا حفاظ هاي شاخ گوزن يکي از مناسب ترين موارد است که مي توانيد استفاده کنيد.

اين حفاظ ها در اسرع وقت از سوي شما با کسب اطلاعات مورد نياز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نيز نباشيد، اين کار به سريع ترين شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام مي شود، شما عزيزان مي توانيد با استفاده از شماره هاي تماس در اين مورد اطلاعات بيشتر و تکميلي تري نيز کسب کنيد.

قطعا هر چه قيمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتري استفاده مي شود، ارزاني هاي بيش از حد نيز هر کدام فلسفه اي خواهد داشت و بهتر است که خود را درگير آن ها نکنيد، در درجه اول به دنبال تعادلي بين کيفيت و قيمت باشيد تا هزينه هاي صرف شده از سمت شما بي مورد نباشد.

رنگ نيز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و مي توانيد براي زيبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ هاي متنوع تر استفاده کنيد،

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني



در صورتي که ترجيح مي دهيد با هزينه اي کم تر نسبت به ديگر گزينه هاي پيش و رويتان براي حفظ امنيت حصار ها و ديوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالي ايمن باشيد، شاخ گوزني را مي توانيد سفارش دهيد و در صورت تمايل نصبش را نيز خودتان انجام دهيد.

صد البته که ما اين مورد را به شما عزيزان پيشنهاد نمي کنيم، چون در صورت نصب اشتباه و يا ناکارآمد هيچ عملکرد مثبتي از سوي حفاظ هاي شاخ گوزني مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پيچ ها، امکان کنار زدن اين حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نيازي به تغيير ساختار کلي محلي که قرار است حفاظ روي آن نصب شود نيز وجود نخواهد داشت و در اين مورد نيز شما قرار نيست تغييري را اعمال کنيد.

شما مي توانيد با صرف هزينه بسيار ديوار هاي ملک خود را بلند تر کنيد، اما پيشنهاد ما استفاده از حفاظ هاي فلزي و بخصوص شاخ گوزني است که اين روز ها بسيار در بين کارفرمايان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بيشتر به وبسايت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائيد
وبسايتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : قیمت,حفاظ,های,شاخ,گوزنی, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 5 آبان 1398 ساعت: 11:51

جهت تهيه اين محصول با گارانتي ويژه با ما تماس حاصل فرماييد:

09183844135 - 08734216695

 

اين محصول  يکي از خوش طرح ترين و با کلاس ترين مدل هايي ميباشد که ال جي آن را با ظرفيت 10 کيلوگرمي در بازار هاي جهاني عرضه کرده است. اين لباسشويي به دليل طراحي خاص و بسيار شيک به همراه استيل ضد زنگ يکي از بهترين گزينه ها براي خانم هاي خانه دار سخت گير ميباشد.

لباسشويي مدل FH4G1JCHK6N

ال جي با قرار دادن تکنولوژي TrueSteam در اين دستگاه خود مشکل حساسيت هاي شما و بيماري هاي خاص را رعايت نموده است به طوري که قادر است هنگام شست شو تا 99.99 درصد باکتري ها و اضافه مواد شوينده و مواردي که دچار حساسيت پوستي ميشوند را نابود سازد. اين دستگاه با استفاده از توليد بخار با دماي بالا ميکروب ها و باکتري ها را از بين ميبرد و نرمي وطراوت و تازگي را به لباسهايتان ميبخشد که ميتوان گفت به کمک اين تکنولوژي يک محيط سالم و بدون الرژي خواهيد داشت

با استفاده از سيستم جديد اين ماشين لباسشويي ال جي يعني سيستم add wash شما در هر زمان از عمليات شستشو که بخواهيد ميتوانيد لباسي را که يادتان رفته يا به اشتباه درون دستگاه انداختيد را از چرخه شستشو حذف نموده و يا لباس جديد به چرخه وارد کنيد.اين دستگاه از موتور پر توان  Direct Drive  استفاده ميکند که از قدرت بسيار بالايي بر خوردار ميباشد و ميتواند 1400 دور در دقيقه بچرخد ضمن اين که اين موتور کاملا به صدا بوده به نحوي که هنگام خواب هم بدون هيچ سر و صدايي کار ميکند و ديگر اين که اين موتور داراي طول عمر بسيار بالايي نيز ميباشد

 

منبع : ماشين لباسشويي مدل FH4G1JCHK6N

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : ماشین,لباسشویی, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 12:54

يک مرد جذاب چگونه رفتار ميکند؟

همواره از آقايان مطالبه مي شود که در انظار عمومي و اجتماع رفتار مناسب و مبادي آدابي داشته باشند. رفتار مودبانه وخوش اخلاقي نشانه تربيت صحيح و خانوادگي و آموزش درست رفتار کردن در جامعه است.

اما يک مرد جذاب لزوما نبايد فقط رفتار درست و صحيحي داشته باشد بلکه بايد رفتار صحيح و درست را مکمل درست لباس پوشيدن خود بکند. بدين معني که زيبا پوشاک آقايان بدون رفتار اجتماعي درست بي معني است و بر عکس.

طرز پوشش صحيح يک مرد باعث مي شود که جامعه وي را بپذيرد و بدين سبب مورد احترام ديگر افراد جامعه قرار ميگيرد. پوشش درست و رفتار مناسب در شان جامعه سبب مي شود که به عنوان يک مرد جذاب در جامعه پذيرفته شويد. در غير اين صورت بعد از مدتي از طرف جامعه طرد خواهيد شد.

اکنون که از اهميت رفتار اجتماعي صحيح در جامعه و تاثير درست لباس پوشيدن را درک کرديم خوب است که به مواردي براي توضيح بيشتر بپردازيم.

استفاده صحيح از اکسسوريها

هرگونه افراط و تفريط در استايل سبب مي شود که ظاهر شما اغراق شده جلوه کند. به عنوان مثال يکي از بزرگ ترين و فاحش ترين اشتباهات در استفاده از اکسسوري ها، آويزان کردن لوازم مختلف از کمربند است. آويزان کردن اشيا مختلف مانند کليد، جاسوييچي، کيف موبايل، عينک و وسايل مشابه اين ها از کمربند شلوار شما را فردي با افکار قديمي و به دور از رفتار اجتماعي نشان خواهد داد. هم چنين در نگاه ديگران مخصوصا خانم ها ديگر فردي خوش پوش و شيک به نظر نخواهيد رسيد.

شما با آويزان کردن اين اشيااز کمربند خود جلوه کت و شلوار، پيراهن و کفشي که به تن داريد را تحت تاثير قرار داده و استايل خود را تخريب ميکنيد.

اين مساله در اکسسوري هاي ديگر نيز صادق است

به عنوان مثال ست کردن اغراق آميز پوشت و کراوات يا استفاده از پوشت بسيار بزرگ با رنگ هاي شاد و تند که روي کت شما بسيار چشم گير است. هم چنين کراوات بيش از حد پهن ميتواند تاثير بسيار منفي روي استايل شما خواهد گذاشت.

ناگفته نماند که مدل موهاي شما نيز تابع اين مساله است و شما بايد براي مرتب کردن، اصلاح و فرم دادن به موها از مدل هاي قديمي يا عجيب دوري کرده و از مدل هاي متناسب با مد روز و هم چنين فرم صورت استفاده کنيد.

تناسب اندام

ناگفته پيداست که تناسب اندام و ورزش درست و اصولي تاثير بسيار عالي روي سلامت، اندام و پوست و موي شما دارد. لذا نبايد هيچ گاه اين مساله را از روتين روزمره خود حذف کنيد. کما اينکه تاثيرات ورزش بر روي سلامت جسمي و ذهني کاملا اثبات شده است. ورزش سبب ترشح هورمون اندوفين در بدن شده و به آرامش و حال خوب شما کمک شاياني خواهد کرد. تناسب اندام باعث ميشود که لباس در بدن کاملا اندازه و صاف بايستند و به خوبي در بدن جلوه کند در ضمن همه لباس ها در اندام افرادي که تناسب اندام دارند و از فرم بدني مناسبي بهره ميبرند زيبا و جذاب به نظر ميرسد . تناسب اندام از مهم ترين عنصر هاي داشتن اعتماد به نفس عالي است . اعتماد بنفس باعث ميشود شما به اندازه کافي تيپ و استايل خود را بپسنديد و به راحتي با ديگران ارتباط برقرار کنيد . اعتماد بنفس باعث ميشود که خود را دوست داشته باشيد.

براي داشتن تناسب اندام دو اصل بسيار مهم و اساسي لازم است .

1_ ورزش مداوم

ورزش باعث افزايش جريان خون در بدن شده و در نتيجه سبب افزايش سوخت و ساز و متابوليسم بدن ميشود . جريان خون مثبت باعث ميشود اکسيژن کافي به سلول هاي بدن رسيده و بازسازي شوند . انرژي زائد بدن توسط گردش خون مثبت دفع شده و انرژي در بدن جريان پيدا ميکند . ورزش درست سبب چربي سوزي و کاهش انباشت چربي در بدن ميشود . ورزش هاي هوازي مانند شنا و دو به خوبي باعث ساخت ماهيچه در بدن شده و بدن را از بيماري و خمودگي حفظ ميکند.

2_تغذيه مناسب

نيازي به گفتن نيست که خوردن غذاهاي آماده و فست فود از داشتن اندامي زيبا جلو گيري ميکند .شما شبيه همان چيزي ميشويد که ميخوريد پس بهتر است با اصلاح سبک زندگي و تغذيه خود سلامتي و تناسب اندام خود را حفظ کنيد . تغذيه نامناسب مانند غذاهاي چرب و فست فودها بدون تحرک درطول زمان سبب انباشت چربي در ناحيه شکم و بازوها ميشود و شما هنگام پوشيدن لباس با يک شکم بزرگ و ظاهري چاق ديده ميشويد . پس با رعايت اصول غذايي و مصرف مناسب غذاهاي سالم و سزيجات و ميوه ها به تناسب اندام خود بيفزاييد .

اما نکته بعد

تعدادي از آقايان به خصوص مردان چاق و درشت اندام بايد در انتخاب لباس خود دقت بيشتري داشته باشند.

افراد چاق بايد اين نکته را بدانند که نبايد رنگ هاي روشن و تند را براي لباس هاي خود انتخاب کنند. هم چنين از انتخاب لباس هايي با طرح هاي چهارخانه و راه راه افقي بايد پرهيز کنند. زيرا به خطاي ديد باعث چاقتر ديده شدن مي شود.

طراحان مد مردانه همواره به مردان درشت اندام توصيه ميکنند که از لباس هاي طرح ساده و شلوارهاي راسته بلند با خطوط عمودي ظريف در استايل خود استفاده کنند.

هم چنين بهترين کت و شلوار مناسب براي افراد چاق ، کت تک و شلوار مشکي و کت و شلوار سرمه است. زيرا آيتمهاي ترکيب پذيري هستند و در لاغر تر ديده شدن آن ها تاثيثر به سزاييدارند.

جيب هاي پر

همواره به خاطر داشته باشيد که خوش استايل بودن به داشتن ملزومات همراه براي خوش استايل شدن ارجحيت دارد پس از پر کردن جيب هايتان با اشيا و لوازمي مانند سوئيچ و کيف پول خودداري کنيد.

پر بودن بيش از حد جيب ها باعث شلخته و بي نظم به نظر رسيدن شما مي شود و ذهنيت نامناسبي از شما براي ديگران ايجاد مي شود. مورد اول را نيز فراموش نکنيد.

براي به همراه داشتن وسايل مورد نياز خود سعي کنيد از کيف هاي دستي مردانه چرمي استفاده کنيد.

محکم قدم برداريد

در جنتلمن به نظر رسيدن شما راه رفتن شما تاثير بسيار زيادي دارد. شما بايد بتوانيد درست، آهنگين، با وقار و آرامي راه برويد. راه رفتن صحيح باعث ميشود که با زبان بدن خود حس اعتماد به نفس و اطمينان را به دوستان و اطرافيان خود نشان دهيد.

درست راه رفتن همانند درست صحبت کردن، درست غذا خوردن و آداب صحيح رفتار کردن از آداب اخلاقي يک مرد جنتلمن مي باشد.

صحيح و به اندازه لباس بپوشيد

همانطور که ميدانيد اولين و مهم ترين اصل در خوش استايلي ساده پوشي است .در ست کردن لباس ها نهايت هارموني و تعادل بايد به کار گرفته شود. زيرا هرگونه افراط و تفريط برروي استايل شما تاثير منفي گذاشته و نگاه ديگران را خسته کند. پس دقت داشته باشيد که در انتخاب رنگ، استايل و لباس نهايت هماهنگي و سادگي را رعايت کنيد.براي تناسب مي بايست لباس ها طرح هاي ساده داشته باشند.

به همين دليل سادگي بهترين انتخاب براي افراد جنتلمن مي باشد.

اين افراط و تفريط در عطر هم صادق است. نبايد بيش از حد از عطرها استفاده کنيد. زيرا در محيط هاي بسته باعث تنگي نفس و سردرد و آزار ديگران مي شود.

منبع: https://sites.google.com/view/shikpoushan/home

 

 

 

غذای خوشمزه...
ما را در سایت غذای خوشمزه دنبال می کنید

برچسب : یک,مرد,جذاب,چگونه,رفتار,میکند؟, نویسنده : حسن ghazaykhoshmazeh بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:56